Upload Image...

Clubinformatie

Vereniging Sociëteit De Harmonie Aalten houdt op de vrijdagavonden tussen 20.30 uur en 24.00 uur haar bijeenkomsten. De activiteitencommissie stelt jaarlijks een programma op voor de speciale bijeenkomsten, reisjes en/of evenementen.

Kunt u onze bijeenkomst niet bezoeken en om teleurstellingen van te weinig opkomst te voorkomen meld dit dan tijdig af door in te loggen met uw inloggegevens.

Wekelijks wordt de website up-to-date gehouden en kunt u de actuele informatie lezen.

Bijgaand de foto van Wim Arentsen die door de voorzitter Johan Assink op de jaarvergadering van 24 februari 2023 wordt gefeliciteerd met de benoeming van Erelid wegens 45 jaar lidmaatschap bij  de voorganger van onze vereniging Kegelclub Valumme en nu Sociëiteit De Harmonie.